• اینستاگرام
  • پیام رسان
لوگوی اوقاف

گفتگو

بيشتر
مدیر کل اوقاف و امور خیریه البرز: آستان مقدس ۳۵ امامزاده البرز آماده برگزاری جشن نیمه رمضان شد کرج - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز اعلام کرد: آستان مقدس ۳۵ امامزاده شاخص استان برای برگزاری جشن با شکوه ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی دشتکی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این ۳۵ امامزاده میزبان اجرای طرح «ضیافت الهی» هستند، افزود: در پنج امامزاده شاخص برنامه هایی با دعوت از سخنرانان مطرح کشوری به صورت ویژه برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این ویژه برنامه ها در امامزادگان طاهر (ع) مهرشهر کرج، محمد (ع) حصارک کرج، حسن (ع) کرج، حیدر (ع) کلاک کرج و عبدالله (ع) محمدشهر کرج اجرا می شود.

توزیع روزانه ۲ هزار وعده افطاری ساده در طرح ضیافت

دشتکی با بیان اینکه در تمام این بقاع متبرکه خیمه های معرفت نیز برپا است، گفت: یکی از برنامه های اوقاف و امور خیریه ترویج افطاری ساده در طرح ضیافت الهی است که در این راستا در امامزادگان مجری طرح ضیافت الهی با توزیع روزانه ۲ هزار وعده افطاری ساده از زائران و مجاوران این اماکن متبرکه پذیرایی خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز رکن بیشتر شعارهای ۲ دهه اخیر رهبر معظم انقلاب را با رنگ و بوی اقتصادی عنوان کرد و افزود: در این شعارها بر تلاش و همت مضاعف در بخش تولید ، استقلال اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی تاکید شده است.

وی افزود: در این سال ها شعارها مطرح شد و مردم و دولت نسبت به تحقق آن عمل کردند اما آنچه که حق شعارها بود محقق نشد که اگر توجه می شد اوضاع ما نسبت به امروز خیلی بهتر بود.

دشتکی با اشاره به جنگ تمام عیار و ترکیبی دشمنان علیه نظام اسلامی، اظهار کرد: به رغم این هجمه ای که دشمنان به اشکال مختلف به کشور و ملت ما وارد می کنند پیشرفت های خوبی را در تمام عرصه ها داشته ایم بطوریکه با تمام این فشارها جایگاه خوبی را در جهان به دست آورده ایم.

تلاش سرعت تورم را می گیرد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: اگر تمام تحریم ها برداشته شود و تمام امکانات را داشته باشیم ولی تلاش نکنیم تورم سرعتش بیشتر خواهد شد زیرا عاملی که تورم را کنترل می کند همان بهره وری است و هیچ چیزی به جز بهره وری تورم را کنترل نمی کند زیرا تورم یعنی تقاضای بیشتر وعرضه کمتر است.

وی افزود: تلاش مضاعف در کنار پرهیز از اسراف نقش اساسی در شکوفایی اقتصادی کشور و مهار تورم دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر
  • تعداد بازديد اين صفحه: 27587
  • تعداد بازديد اين صفحه در امروز: 64
  • تعداد کل بازديد کنندگان سايت: 8313397
  • تعداد کل بازديد کنندگان سایت در امروز : 23255