• اینستاگرام
  • پیام رسان
لوگوی اوقاف

اخبار استان

بيشتر

سه‌شنبه24مرداد1402

14:24

488

اجرای ششمین دوره طرح قرار دوازدهم/خدمت‌رسانی مواکب اوقاف در 12 شهریور با شعار لبیک یا مهدی

مدیرکل اجتماعی و مشارکتهای سازمان اوقاف و امور خیریه از اجرای ششمین دوره طرح قرار دوازدهم در آستانه اربعین حسینی در قالب خدمات رسانی ویژه در مواکب سازمان اوقاف با شعار لبیک یا مهدی عجل الله خبر داد.

مدیرکل اجتماعی و مشارکتهای سازمان اوقاف و امور خیریه از اجرای ششمین دوره طرح قرار دوازدهم در آستانه اربعین حسینی در قالب خدمات رسانی ویژه در مواکب سازمان اوقاف با شعار لبیک یا مهدی عجل الله خبر داد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه البرز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان اوقاف و امور خیریه- رضا معممی مقدم مدیر کل اجتماعی و مشارکتهای سازمان اوقاف و امور خیریه گفت:اربعین در حقیقت رزمایش بزرگ عاشقان ظهور است. فرصتی بی نظیر برای تجمع میلیونی منتظران منتقم خون حسینی است که مدام آرزوی آن را با زمزمه اَنْ یَرْزُقَنی طَلَبَ ثارِکَ مَعَ اِمامٍ مَنْصُورٍ ... تمنا می کنند.

وی ادامه داد: بهره‌مندی از فرصت و ظرفیت اربعین برای انتشار و ترویج یاد و نام امام دوازدهم علیه السلام، تکلیفی مهم و ارزشمند است که می بایست برای آن برنامه داشت. در این راستا یکی از برنامه ها و عناوینی که می تواند ما را در انجام این تکلیف یاری کند، طرح قراردوازدهم است که به مدد امام زمان علیه السلام، در بقاع متبرکه سراسر کشور در حال اجراست. از این رو، با توجه به اینکه ششمین اجرای این طرح که در دوازدهم شهریور و در آستانه اربعین حسینی قراردارد، می توان با برقراری ارتباط و پیوند میان این طرح و خدمت رسانی در ایام اربعین حسینی، با شعار لبیک یا مهدی (عج )، گامی در جهت دهی مسیر اربعین به سوی ظهور برداشت.

وی افزود : ضروری است تمامی مواکب مرتبط با سازمان اوقاف و امورخیریه، اعم از مواکب بقاع متبرکه و ادارات اجرایی، داخل و خارج از کشور، روز دوازدهم شهریور با نصب بنر طرح قراردوازدهم در موکب های خود، تمامی خدمات خود در این روز را به نام امام دوازدهم ارائه و تمامی زائرین را مهمان سفره صاحب عزای امام حسین علیه السلام کنند.

معممی مقدم تصریح کرد: برای برگزاری هرچه بهتر این نذر مهدوی، انجام اقداماتی از قبیل پخش نماهنگ و کلیپ های صوتی و تصویری مرتبط با مهدویت، استفاده از ظرفیت مبلغین و سخنرانان برای ایراد سخنرانی با موضوع مهدویت و انتظار  و همچنین پخش فلش کارت دعای فرج برنامه ریزی شده است.

وی در پایان گفت: : امید است همه مواکب ایرانی و عراقی این طرح مهم را در دستور کار خود قرار دهند تا ادای دینی نسبت به امام عصر(عج) باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
نسخه قابل چاپ

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر
  • تعداد بازديد اين صفحه: 27663
  • تعداد بازديد اين صفحه در امروز: 52
  • تعداد کل بازديد کنندگان سايت: 8338344
  • تعداد کل بازديد کنندگان سایت در امروز : 21871