• اینستاگرام
  • پیام رسان
لوگوی اوقاف

خبر ویژه

يكشنبه12آذر1402

17:06

474

علی علی اکبری:

توزیع یک هزار بسته معیشتی در البرز

مسئول قرارگاه حضرت سیدالشهدا (ع) اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: نهمین مرحله رزمایش قرار دوازدهم روز یکشنبه در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) مهرشهر کرج با توزیع یک هزار بسته معیشتی برگزار شد.

مسئول قرارگاه حضرت سیدالشهدا (ع) اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: نهمین مرحله رزمایش قرار دوازدهم روز یکشنبه در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) مهرشهر کرج با توزیع یک هزار بسته معیشتی برگزار شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه البرز به نقل از خبرگزاری ایرنا ،  مسوول قرارگاه حضرت سیدالشهدا (ع) اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: نهمین مرحله رزمایش قرار دوازدهم روز یکشنبه در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) مهرشهر کرج با توزیع یک هزار بسته معیشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «علی علی اکبری» روز یکشنبه در حاشیه برگزاری رزمایش قرار دوازدهم افزود: قرار دوازدهم ویژه برنامه ای است که دوازدهم هر ماه به نیت امام دوازدهم حضرت مهدی (عج) برگزار می شود که در سال جاری نهمین مرحله آن در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه قرار دوازدهم به همت مهدی یاوران و با کمک خیران برگزار می شود، اظهار کرد: در اجرای قرار دوازدهم به اقتضای زمان اقدامات دیگری همچون آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و یا کمک به محرومان برگزار می شود که در این مرحله علاوه بر توزیع بسته های معیشتی، آزادسازی ۱۴ زندانی جرایم غیرعمد را نیز داشته ایم.

علی اکبری گفت: این زندانیان از محل درآمد یکی از موقوفات شهرستان ساوجبلاغ به نام «هاشم تبریزی» با هزینه سه میلیارد ریال آزادسازی شدند.

وی به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و افزود: این طرح به صورت سراسری در کشور توسط سازمان اوقاف و امور خیریه در حال برگزاری است که در استان البرز ۳۰ میلیارد ریال کمک های مردمی جمع آوری و برای مردم مظلوم غزه ارسال می شود.

مسوول قرارگاه حضرت سیدالشهدا (ع) اوقاف و امور خیریه استان البرز اظهار کرد: در اجرای طرح قراردوازدهم تاکنون ۷۱ هزار بسته معیشتی با هزینه ۴۰۰ میلیارد ریال در استان البرز تهیه و برای جامعه هدف تحت پوشش این طرح توزیع شده که ۸۰ درصد از این هزینه با کمک های مردمی و توسط مهدی یاوران تامین شده است.

وی در پایان از افرادی که مایل به همکاری و کمک در اجرای این طرح هستند خواست تا به دفاتر افق مستقر در امامزاده ها مراجعه کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر

آخرین اخبار

بيشتر

اخبار

بيشتر

پیوندها

بيشتر
  • تعداد بازديد اين صفحه: 27665
  • تعداد بازديد اين صفحه در امروز: 54
  • تعداد کل بازديد کنندگان سايت: 8338446
  • تعداد کل بازديد کنندگان سایت در امروز : 21973